torsdag 6. januar 2011

WIP eller UFO?

Det er svært freistande å starte på nye prosjekt no som vi har nytt år og slikt. Spesielt etter turar innom Ravelry der endå fleire oppskrifter havnar på favorittlista og i køen.

Men på prosjektsida mi står for mange prosjekt som har vore wip (work in progress) litt for lenge. Så eg har bestemt meg for å prøve å få dei ferdig før eg skal starte med nye prosjekt. Ser at mange andre der ute har laga same slags arbeidslister. Bra med litt positivt gruppepress.

Så kan de kanskje passe på at eg gjer noko med sakene. Men eg skal i første omgang konsentrerer meg om dei 4 øverst på lista….

It’s very tempting to start new projects now with a new calendar and everything, especially after visits to Ravelry and even more projects in my queue… But I have too many projects allready that has been wips for a long time. So I have decided to try to finish them before starting new projects. This is my list. (Ravelry links)

Her er lista mi (ravelry-linkar):

1. Cabled jacket

2. Totoro mittens

3. Buttony - jakke

4. Spiral boot socks

 

5. Brunt heklasjal

6. Honeycomb-vest

4245882436_1492beecd1_z

4398459917_da93729b01_z

4120143669_7ddc12bddb

8 kommentarer:

  1. Greit å få unna halvferdige prosjekt så en har bedre samvittighet når en begynner på nye.
    Akkurat nå strikker jeg på en kjole av Tine Solheim. Det haste med å bli ferdig før neste bok, Retro (tror jeg det var) kommer ut om ikke så lenge.
    Har sett noen av mønstrene fra boka, og har lyst til å starte på en av modellene.

    Flott vott du holder på med. Fire pinner og mønster er ikke det jeg liker best :-)

    SvarSlett
  2. Gøy å se hva du jobber på! En får jo litt press på seg til å gjøre ting ferdig når en har skrevet om det i bloggen, og det kan være bra!

    SvarSlett
  3. Det ser ut til å være flotte prosjekter du har liggende - altfor fine til å bare ligge. Jeg heier på deg, og gleder meg til å se dem ferdige;))

    SvarSlett
  4. Jeg har tro på fortrengelse. Ikke legg inn alt på ravelry, og spre wip'ene rundt i huset slik at man ikke kan ha en fullstendig oversikt :-)
    Da kan man alltids starte på mere nytt....

    SvarSlett
  5. Å jada, eg har nok fleire slike prosjekt også. Pre-Ravelry-prosjekt som var bortgøymt og fortrengt allereie for lenge sidan... Dei dukkar nok opp igjen snart, når eg får pakka opp alle kassene mine...

    SvarSlett
  6. fin blogg! Har en utfordring til deg i bloggen min;)

    SvarSlett
  7. Kjent problem... Litt her og litt der arbeid. men desse blir fine, og nå må du jo få dei ferdig..

    SvarSlett
  8. Korleis går det med strikkelista?

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails