onsdag 28. juli 2010

Ein ferietur


Eg har stort sett rusla rundt i heimbygda i sommar, men no pakkar eg kofferten for ein liten ferietur til Bergen.

Alltid kjekt med ein skikkeleg bytur.
Det vert nok ein del rusling i gatene. Er det noko eg må få med meg (artige butikkar, utstillingar etc?)
Ellers tek eg nok det vanlege ruta.
Må kanskje prøve den nye Bybanen også. Til Sletten for eksempel.

Ha ei fin helg!
--------
I'm taking a little trip to Bergen this weekend.
Allways nice with new streets to walk in and new shops to visit :)
 post signature

6 kommentarer:

  1. Så kjekt med en bergenstur da! Jeg blir i alle fall veldig glad hver gang jeg kommer til Bergen, men det har kanskje noe med "hjemme best" å gjøre...

    SvarSlett
  2. so beautifull ... I saw same streets in Tonsberg !!!! Your land is so beautifull ....

    I Visit Munch exhibition in the Tonsberg's museum !!!

    SvarSlett
  3. Flotte Bergensbilder du har tatt. Sjalet ditt var nydelig i friske farger.
    Fin blogg du har. Kommer på besøk av og til.

    SvarSlett
  4. oh my english is very bad but just you said: your blog is so beautiful! i'am enjoy when i'am come
    thanks a lot!

    SvarSlett
  5. Da slengte jeg meg på som følger hos deg. Kjempemasse jeg liker i din blogg.Spesielt dine hekleoppskrifter.
    Klem

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails