søndag 16. mai 2010

Ein gul knapp…

… eller blå, grøn og raud?

DSCF3094

Eg fann fram knappesamlinga og leika litt i går.

Eg likar best dei gamle glassknappane. Blir alltid litt ekstra ivrig dersom eg finn slike skattar på bruktbutikkane. Dessverre er det sjeldent å finne knappar, dei har visst blitt altfor populære.

DSCF3099

Dei fleste glasknappane var malte originalt. Dessverre så går malinga av i vask, så på mine knappar er det berre nokre malingsrestar igjen her og der.

DSCF3103

Og det spørs vel om desse knappane nokon gong vert brukt av meg. Dei er altfor fine til å sjå på…

--------------------------

I had fun with my button collection yesterday. These are my favourites. Many glass buttons. Unfortunately it’s not often I find nice buttons at the thriftshops now.

But oh, so fun it is when I’m lucky to find some :)

5 kommentarer:

  1. :)
    masse flott knappar du hadde, det går jo alltids ann å pynte plagg med knappar, det er stilig med mange ulike.
    Gamle kanppar er flott.
    Neste gong du er i oslo er kappehuset eit hot tips der har dei mange flotte skattar.:)

    SvarSlett
  2. These are so pretty. I love the blue one with the face on it; reminds me of mermaids!

    SvarSlett
  3. Wow så mange nydelige knapper, og du har rett i at de nesten er for fine til å bruke.

    SvarSlett
  4. Such beautiful buttons! I love seeing them all together with like colors.

    SvarSlett
  5. Hvor er du heldig! Så smukke... de burde bruges som smykker. Prøv at google button jewellery

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails