mandag 4. januar 2010

Star Wars

Eg strikka ei Star Wars-hue til eldste nevø til jul. No har eg fått oversendt bilder av hua (sidan eg gløymde å ta bilder sjølv).

StarWars2

R2 D2 og lasersverd var motiva på hua eg strikka.

StarWars1 

Mor til mottakaren er slett ikkje fortapt bak eit par strikkepinnar, så ho ordna på eit blunk hue eit anna tantebarn. Denne med storm trooper-motiv.

StarWars3

StarWars4

Bra jobba, Anne Berit!

Eg kan ikkje vise til direkte mønster på huene. Men diagram med diverse Star Wars-motiv fann eg her.

Hua mi (R2 D2) er strikka i Free Style, pinnar nr 4,5. Eg la opp ca 100 masker.

Eg er igong med ei ny hue til lillebror.

May the force be with you!

DSCF2015

-------

I knitted a Star Wars hat for my nephew for Christmas. I used r2d2 and light sabers motifs. My sister-in-law (who’s not lost behind a pair of knitting needles) knitted the storm trooper hat for another nephew.

I’ve started a hat for my little brother now. This one starting with “may the force be with you”.

You can find the charts for Star Wars motifs here.

3 kommentarer:

  1. Thanks for sharing! I should try that stormtrooper someday... :-)

    SvarSlett
  2. Fine luer! Tydelig at de falt i smak :-)

    SvarSlett
  3. Ahhh! Kjempetøff hue! Ei slik burde Espen og hatt;) Kva med ei bursdagsgåve til den 19.januar?

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails