mandag 7. desember 2009

7.

Nytt brukt…

Eg passa på å ta ei runde på bruktbutikkane då dei fann fram julepynten sin.

Og sjå, – ei “ny” kakeboks! Ehhh… nummer x i rekka… Må visst meir enn sju slag for å fylle opp i boksene mine…

Men så har eg no tenkt å bruke dei til andre ting enn kaker… Og denne er blomstrete oransje – heilt uimotståeleg!

DSCF1661

Enn så lenge får ho passe på den gamle julepynten eg også fann på bruktrunda.

DSCF1668

Likte spesielt denne lenka med små glaskuler. Skikkeleg vintage. altså.

DSCF1669

Har vel nesten nok pynt til eit bitte lite juletre :)

----------------------------------------------

Latest finds from the thrift shop. A lovely cake tin and some christmas ornaments. Allmost enough for a tiny tree…

5 kommentarer:

  1. Eg kunne nesten døydd for den boksen, he he. Superherleg!

    SvarSlett
  2. Dette gir meg gode minner om min mormor!
    Har arvet endel lignende julepynt, men ikke den lekkre kulelenka!
    Og kakeboksen...! O'Glade 70-tall!

    SvarSlett
  3. Herlig kakeboks! Jeg er faktisk vokst opp med en slik, en litt mindre dyp, dog. Jeg tror jammen jeg må kikke etter den på kjøkkenet på landet når vi skal inn dit om halvannen uke.

    SvarSlett
  4. Du blogger flittig i desember! Hyggelig:) Hvordan får du sånn snø på bloggen din...?

    SvarSlett
  5. Snøen finn du her:

    http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails