tirsdag 15. desember 2009

15.

Bake pepparkaker er kjekt. Og eg synes eg har den teknikken rimeleg under kontroll.

Men etter å ha vore innom denne nettstaden ser eg at her er det ting å lære…

Jarmila og Ivan Klučiarovi frå Slovakia (?) har verkeleg taket på kakepyntinga.

Alle bilda her er henta frå nettsida.

KrojeAll

srdiecko11

sviecky

vianocne3

vianocne4 

Adressa er www.medovniky.com

Eg kan ikkje heilt begripe korleis dei kan få til alle dei rette linjene.

Eg får vel halde meg til Non Stop og slikt.

---------------

Really impressive gingerbreads, right?

Photos from this website: www.medovniky.com

december

2 kommentarer:

  1. Hmm... Har endel å hente ang. pynting jeg også, ser jeg!
    Enig; melis og non-stop er masse-nok-bra.

    Fortsatt god før-julstid :-)

    SvarSlett
  2. Kan da ikke spise sånne kaker... Holder med Non Stop for meg også.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails