torsdag 5. november 2009

Mara

DSCF1500

Eg har strikka eit sjal. Mønsteret er Mara, garnet er mjuke og deilige Miski frå Mirasol. Babylamaull – kan det bli betre?

Sjal kan ta lang tid å strikke. I dette mønsteret vert vrangborden dobla til slutt, så eg tenkte kanskje det ville ta litt tid. Men med 5 mm pinnar gjekk det jammen ganske kjapt likevel.

Sjalet har no flytta til ein annan kant av landet, og har det nok fint der :) Eg må sjå om ikkje eg treng eit sånt sjal sjølv også ein gong…

DSCF1504

This is my latest shawl. Knitted for someone else. But I think I will make one for myself later:)

Pattern: Mara, Yarn: Miski from Mirasol, knitted on 5 mm needles.

DSCF1505

7 kommentarer:

  1. ja er det ikke typisk en gir alltid bort det en kunne tenke seg og får sjelden tid til å lage en til seg selv. MEn lekkert var det, og Miski er et lekkert deilig garn godt å strikke med, har blitt noen skjerf i gave av det garnet men jeg klarte beholde et selv også ;O)
    KLEm fra F.

    SvarSlett
  2. både jeg og sjalet har det veldig godt, sitter "sammen" akkurat nå :)

    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint sjal!

    Gry

    SvarSlett
  4. Det ser kjempedeilig ut! Hvor mye garn gikk med til dette sjalet? Jeg har selv nettopp strikket et skjerf i Miski, det er et fantastisk mykt garn! Dessverre loer det jo noe helt vanvittig, så det er en liten utfordring å finne yttertøy som tåler et loende sjal ;-)

    SvarSlett
  5. really pretty shawl and a lovely colour choice!

    SvarSlett
  6. Virkelig flott sjal. Den kanten var kjempefin!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails