lørdag 2. mai 2009

Nytt på hobbyfronten

På tide med ei lita handarbeidsoppsummering.

Forrige fredag tok eg fram litt lin eg kjøpte for lenge sidan i Etsybutikken til namolio og eit nytt veskemønster (Buttercup bag) eg fann gratis her hos Made By Rae. I løpet av kvelden var veska ferdig.

I made this bag last Friday. The pattern is Buttercup bag from  Made By Rae.

2009_04260029

2009_04260030

No i ettertid ser eg at eg godt kunne ha spandert litt vlieselin i toppen av veska, og litt vatt i hanken. Men eg er ganske førnøgd med at eg klarte å få plassert den magnetiske låsen på rett stad.

I should have used some interfacing on the top and the handles, but I’m pleased I managed to put the magnetic snap in the right place.

2009_04260033

Eg har også handla remedier til å lage stoffknappar på Etsy. Sjølv med frakt blei det mykje billigare enn det eg får tak i her. Eg måtte teste dei ut med ein gong og med det japanske cupcake-stoffet fekk eg laga nokre søte knappar. Sjølv om den eine blei litt skeiv.

I’ve also bought a button making kit from Etsy. Had to make a few buttons right away.

2009_05020002

Blei endeleg ferdig med denne toppen også, som eg starta på i påska. Kanskje den rekk å bli brukt før sommaren tek til for alvor. Mønsteret er Roselette Top.

I’ve also finished this top I started at Easter. The pattern is the Roselette top.

2009_05020005

I går var det i alle fall ein smak av sommar. Eg fann fram favorittskoa, men fann dessverre ut at eg har brukt dei ganske godt…

2009_05010010

Held dei ein sesong til? I dagar utan regn a alle fall…

2009_05010013

Og ute i går hekla eg vidare på sykkelsetetrekket mitt. Sykkelen min skal nok blir den finaste i byen. Eg fantaserer også om å sy på hekleblomster på korga. Too much??

2009_05010015

Ha ein fin laurdagskveld og søndag.

We had lovely weather yesterday. A little taste of summer. I tokk out my favourite shoes, but see that they’ve been used too much… Maybe they’ll  last one last summer… And the crochetproject? A cover for my bicycle seat…

2 kommentarer:

  1. Så mye nydelig du lager!! Og det trekket til sykkelsetet!! Utrolig morsomt og orginalt :o)

    SvarSlett
  2. Kjempefin veske, jeg har lagret mønsteret, sånn for sikkerhets skyld. Ytterstoffet og foret passet så godt sammen. Knapper har jeg hatt lyst til å prøve meg på en stund, så Etsy er stedet, altså?

    Søt topp, og sykkelsetet kommer til å bli topp det også. :-p

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails