lørdag 4. april 2009

April allereie...

Litt slapt med blogging i det siste. Eg er straks klar med E-innlegget, men tar ei lita oppdatering på handarbeidsfronten først.

Det nærmar seg slutten på Topstykket mitt. Skal nok bli ferdig no i starten av påska tenker eg.
Svigerinne Gry hadde bursdag nettopp og er har liksom planlagt å lage ei jobbveske til henne i ait par år no. Denne gongen fekk eg endeleg fram symaskina i nokolunde rett tid.
Og så er eg i gang med eit nytt hekleprosjekt. Har hatt litt sekskant-abstinensar, så no er eg i gong med noko liknande.
Same start som med sekskantane, men det endar opp som kvadrat. Har beundra dette teppe og tenkte å få til noko som liknar. Trur eg er ganske nære. Skal prøve å skrive ned mønsteret og dele det her etterkvart.
No skal eg ut i fineveret. Det er påskeferie og etter ei lang natt på buss er eg i Ørsta igjen.
God helg alle saman!
-----------
This is what I've done lately. I'm allmost done with my top. Will finish it in a couple of days. I made a work bag for my SIL. Have planned to do that for a couple of years now, and this time I got my sewing machine in time for her birthday.
Last - I've been missing making hexagons. So I started a new afghan. Inspired by this.
It's squares this time, but the start is like the hexagons so it feels familiar. I will try to write down the pattern and share it here when I have the time...
Have a nice week end!

5 kommentarer:

  1. Flotte farger! Det kommer garantert til å bli et lekkert teppe.

    God påske fra Kari Anne

    SvarSlett
  2. Lekker topp!!! :o) Skulle ønske jeg kunne strikke noe sånt..
    Ha en super påske..Klem fra Linda :o)

    SvarSlett
  3. Alt er fint, men wow! for et teppe! Og jeg som ikke klarer å komme meg videre på Babette en gang.. Eller går det an å sjerpe seg, tro? Kanskje jeg skal begynne å hekle på det igjen, samtidig som jeg strikker ferdig datterkjolen..? I alle fall er det jo påskeferie og ekstra tid til hva som helst.

    Tror jammen jeg skal finne frem heklekroken med det samme, jeg!

    SvarSlett
  4. I'm looking forward to that pattern, that blanket looks wonderful!
    Have a nice Easter!

    SvarSlett
  5. Me too. Please write the pattern soon!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails