søndag 8. februar 2009

Vintersøndag

Nesten påskestemning her i dag. Med snø, kuldegrader og sol. Eg kjente nesten suget etter kvikk-lunsj, appelsin, kakao og ski.

Men eg tok ein spasertur i byen. Ein dobbel latte gjer også nytta :)

2009_02080020

Den beste akebakken i byen var sjølvsagt full av folk.vabua

På elva ventar båtane på varmare tider.

0802b

Desse trea i byen er alltid pent friserte.

0802c

Frå Festningsgata har vi fin utsikt til sjøen.

0802d

Til slutt utsikta frå bakken min.

0802

Eg håpar vinteren varer nokre dagar til.

Lovely weather today. I went for a walk. Enjoy the photos.

2 kommentarer:

  1. Fine vinterbilder! Ikke så ofte dere har vinter kanskje? Det ligger en liten utfordring til deg på siden min:)

    SvarSlett
  2. Fine vinterbilete! Eg ser at du har på deg kåpa som du kjøpte her i Bergen for nokre år sidan! Fin!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails