fredag 27. februar 2009

God fredag

Ekstra god fredagskveld i dag. Vinterferien står for døra.

Blei eg ferdig med Sylvi spør du kanskje? Nei…

2009_02240002

Men dei eg skal besøke i Oslo skal ut i selskap, så då kan eg sitte heime hos dei og montere og strikke ferdig så lenge. Eg skal nok få ho i bruk.

2009_02240011

Og siste lengderapport etter litt damping av ryggen viser at jakka blir lang nok :)

(Og ikkje for lang får vi håpe.)

2009_02240012

Satt og kikka i eit koseleg svensk blad før i veka. Her har de nokre fine bilder frå “Drömhem og trädgård”.

Fin vårstemning med slike fargar.

2009_02240003

2009_02240006

2009_02240007

2009_02240009

Dette var ei annonse for maling, men det var litt kult med turkis piano.2009_02240008

I allmost finished with my Sylvi. Hope to have it all done this weekend.

The last photos are from a swedish magazine: “Drömhem og trädgård”.

Half term next week and I’m going to Oslo.

Have a nice week end.

5 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se "Sylvi" helt ferdig!

    Heklteppet i bakgrunnen er også veldig flott!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Du strikker t rødt du også ;O) Min ble ferdig på i går. Den ble flott. Gled deg. Lykke til med siste rest, og nyt helgen!

    SvarSlett
  3. Vet du - jeg surfet inn her litt på et bananskall - og synes bloggen din var fantastisk spennende. så mye fint å titte på. Du er tydeligvis ei veldig, veldig kreativ dame. Så inspirerende. Jeg har en bloggroll med kreative sider jeg liker å besøke - der legger jeg deg ;) Skal lese meg bakover i hele bloggen din nå....

    SvarSlett
  4. Er du ferdig no, eg er så spendt på resultatet...

    Ha ei fin helg, og kos deg på tur.

    SvarSlett
  5. Åh.......dååååååånelekker jakke/kåpe! Fantastisk! =) Takk for tips til link på cupcakes i forrige uke. =)

    Inspirerende nummer av drømhem også. =) Det liker vi!!!

    Ha en fin mandag! Kathrin.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails