tirsdag 17. februar 2009

Blå tysdag

Blå er fargen i dag. Og sidan eg veit at eg ikkje har så mykje blå ting heime tok eg ei runde med fotoapparatet på jobb.

2009_02170018

2009_02170035

2009_02170024

2009_02170020

Her heime er det mest turkis og litt lyseblått – bortsett frå dongeribuksene mine. Her ser de ein kjole eg fann på bruktbutikken i går (fann to til også, men dei får eg vise fram seinare) og litt vinduskarmpynt.

2009_02170005

2009_02170044

The colour today is blue. I don’t have many blue things at home (mostly light blue and teal), so I looked around at work. 

The two last photos are from my home. I found the dress at the thrift shop yesterday.

7 kommentarer:

  1. Ååå husker vi hadde en slik globus da jeg var liten : )

    SvarSlett
  2. Kul globus!! :) tøft. Jeg har også tenkt å ha med kamera og ta bilder på jobben en dag, men vet ikke helt hvor mye gult eller lilla vi har. Hihi:)

    Liker veldig godt den vasen (turkis) på siste bildet, den var veldig stilig! :)

    SvarSlett
  3. Den som leter finner.... ;)
    Likte stemningen i vinduskarmen der. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Artig innlegg, og masse fint i blått!!

    SvarSlett
  5. Synes du løste oppgaven strålende!
    Mange flotte blå bidrag her:)

    SvarSlett
  6. Synes du løste oppgaven strålende!
    Mange flotte blå bidrag her:)

    SvarSlett
  7. Du har funnet en genial måte å løse utfordringen på. Masse flotte bilder her.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails