lørdag 24. januar 2009

Vekeslutt

Då er ei veke med nordiske føter ferdig. Her er dei siste fire bilda frå meg:

føter

- Batikkfarging saman med speidarjentene på onsdag.

- Strikking i sofaen på torsdag.

- Ein våt slapsetur til Sørlandssenteret på fredag.

- Og tur i nysnø i dag, laurdag.

Appropos snøen, så håpar eg på nokre kalde grader slik at snøen kan ligge litt. Hadde vore kjekt å få brukt akebakken litt på skulen.

Eg har strikka ei lita babyhue, medan eg ventar på å få begynne på Sylvi. No har eg bestilt garn. Måtte leite litt for å finne ut kva garn eg ville bruke. Og eg har strikka opptil fleire prøvelappar. (Svært uvant til å vere meg). Har funne ut at eg bør bruke 7 mm pinnar, og garn som høver til dette. Og sidan eg vil kome til å bruke nærmare 30 nøster kom pris også med i berekningane. Så no er det berre å vente på garnet.

Eg har forresten nok å gjere fram til det kjem.

2009_01240006

These are the last 4 photos in the week of “nordic feets”.

As you can see we have some snow now. I’m hoping it stays for a few days.

I’ve knitted a little babyhat, while I’m waiting for the yarn I've ordered for my Sylvi.

1 kommentar:

  1. Her har vert mykje på gang sidan sist eg var innom. Skikkeleg artig den puta di, det fristar å ape...

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails