onsdag 14. januar 2009

snart natt

Snart halvvegs i januar alt…

Det var nydeleg måneskin då eg var heime i Ørsta i helga. Eg hadde lyst til å ta bilde av månen, men det var dessverre litt for mange skyer rundt. Men eg fekk tatt eit bilde av bygda i måneskin.

maneskin

Og så heldt lillesøster, lillebror, nevøen og eg fram med å leike oss med lang eksponeringstid på fotoapparatet (på stativ sjølvsagt).

leik

Jammen hadde vi ikkje nokre stjerneskot igjen frå nyttårsafta :)

leik2

spooky

I morgon tidleg skal eg prøve å hugse å ta med klassa ut å kike på månen. Den er nemleg tema neste veke, men sidan dei melder dårleg ver framover må vi nytte høvet i morgon.

Ellers så prøver eg å strikke trufast på Topstykket mitt. Men med tynt ullgarn på pinne nr 3, så går eg litt lei innimellom. I kveld har eg hekla ei lita kameraveske til fotoapparatet. (Gløymde den skikkelege veska i Ørsta).

Og så har eg sjølvsagt begynt å sikle etter eit nytt prosjekt:

sylvi_z_500

Dette er Sylvi. (bilete frå Twist Collective)

Det er akkurat ei sånn jakke ein treng midt på mørke vinteren, ikkje sant? Ja!

Eg trur nok eg treng å strikke denne. Mmm. Neste veke, -eller noko sånt… (Så ikkje bli overraska dersom det plutseleg dukkar opp nokre raude nøster her inne.)

------

I was back in my hometown again this weekend for my grandfathers funeral. It was allmost like Christmas again, with all my siblings there. We had beautiful moonlight to, but too many clouds to take a photo of the moon. So we played with long exposure on the camera and left-over sparklers from new years eve again.

And i've found a new project I have to knit... Sylvi!

6 kommentarer:

  1. Ojojoj for en utrolig vakker, røff og helt min-stil-jakke!! Og DEN rødfargen! Imponert over dere som klarer å strikke noe sånt..lykke til så håper jeg du legger ut bildet av jakken når den er ferdig..:o) -Linda:o)

    SvarSlett
  2. ...du har pågangsmot min venn ;) Den jakka var da bare fantastisk....Trist med farfar som døde...godt med gode minner... Klem ;)

    SvarSlett
  3. Neste veke!! Skulle eg ha strikka den der hadde den kanskje vore ferdig til neste jul...dersom eg tok meg på tak... he he

    SvarSlett
  4. Ja, det synes jeg du skal gjøre, Sylvi er bare helt fantastisk.
    Og du har vel ikke annet å gjøre heller, så det fixer du fint i neste uke....

    Har vært inne hos http://www.bentemor.com/blogg/?p=1328
    Hun ble ferdig med sin Sylvi til jul. Rålekker! Ta en titt!

    Det var forresten du som vant jubileumstrekningen på bloggen min. Gratulerer!

    SvarSlett
  5. JA, selvfølgelig trenger man en sånn jakke!!!!!:o)
    Er så fornøyd med sjerfet jeg kjøpte av deg, bruker det MYE :o)

    Ønsker deg en fin lørdag,
    KLEM

    SvarSlett
  6. LOVE Sylvi and light photography is so much fun! Try it with flashlights too. My husband and I enjoyed making pictures with light but you must work quickly!

    I am so sorry for the loss of your Grandfather. I just had surgery so am behind on your blog. I LOVE your camera case and the colorful pillow. I love all your creations. You have such a great sense of color!

    Posting Anonymously because I am sn my husband's computer/account!



    Michelle (Alabamagal)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails