tirsdag 20. januar 2009

Ei veke med føter – dag 3

2009_01200017

Jobbeføter i dag. Ute i gangen, elevane på veg heim. Eg fekk med meg to-tre føter ekstra og ein stk våt dress. Sludd ute i dag – vi har ikkje hatt snø på ei stund.

Crocsa mine er litt forvirra ser eg – jul på venstre og sommar på høgre.

2009_01200027

Og under insettingsseremonien (gratulerer med ny president) hekla eg feridg puta mi. Klarte ikkje å finne rund innerpute så eg måtte presse saman ei på 45x45 cm og skvise den inn i puta som ikkje er 45 cm i diameter. Puta vart difor noko overstappa. men slik vatt vert litt flatare i bruk, ikkje sant?

2009_01200023

Navnesøster Solveig har gitt meg to utmerkingar. Tusen takk!

Kreativ_Blogger_Award

Strikke-awawrd_2009

Eg er så dårleg til å få gitt slike vidare, syns alle fortjener dei – det er så mange flotte bloggar der ute, og mykje god inspirasjon!

Eg har forresten fundert på om eg skal oppgradere strikkepinneparken min. Har nokre bursdagspengar liggande (ventande på eit godt formål). Har sett på desse setta til KnitPicks. Er dei bra å strikke med? Metall eller Harmony Wood? Er det nokon som har erfaringar å dele?

Options+Interchangeable+Harmony+Wood+Circular+Knitting+Needle+TipsOptions+Interchangeable+Nickel+Plated+Circular+Knitting+Needle+Tips(Bilete frå Knit Picks)

5 kommentarer:

  1. Puten din ble skikkelig tøff! Og på bildene går det slett ikke an å se at det er en kvadratisk pute inni.

    Gode strikkepinner er viktig. Jeg liker begge typene til Knit Picks.

    SvarSlett
  2. Love this cushion cover! The colors are lovely and the pinwheel style is amazing to decorate!
    Lovely!

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Puten ble SÅÅÅÅ utrolig flott!

    Jeg har noen Harmony wood, og syns de er kjempegode å strikke med. Metall strikkepinnene har jeg ikk prøvd.

    Ha en fin dag!

    xoxo

    SvarSlett
  4. Den puta blei jo berre kjempefin, du! Og eg likte særs godt den brune heklakanten rundt. Eg synes det var litt stilig med ei ekstra fyllt pute, eg!

    SvarSlett
  5. For ei tøffe pute!! Du e skikkelig flink.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails