onsdag 19. november 2008

Nesten helg igjen...

2008_11190007 2008_11190009

Fekk ein idé, og hekla ein slags (jule)pynt i ettermiddag. Den er litt polstra, så det vart ei flat kule. Litt søt synest eg. Men då eg gjekk forbi kjøkkenskapet skjønte eg fort kvar fargeinspirasjonen kom frå...

Kanskje eg må ringe Green Gate og høyre om dei vil kjøpe designen min :)

Eg trur eg går for ei fargerik jul.

2008_11190011

I crocheted this little ornament today. Had to try en idea. When I passed my kitchen shelves I could see where my colour inspiration came from. It matches my Green Gate cups.

2008_11190016

Såg nokon som hadde laga ein handoodle på flickr, og eg fekk lyst til å gjere det samme. Eg likte å lage slike formar fulle med mønster før, men no var det lenge sidan sist. Er det å drodle vi kallar det? Har også laga ei grøn hand.

I saw this idea on flickr and had to try to make "handooldes". I haven't doodled like this in a while. It was fun.

2008_11190015

Og sidan det nesten er helg igjen legg eg ved ein Feist-video til. (Her kan de lære nokre danse-steg for neste gong de er på flyplass-rulleband.)

5 kommentarer:

  1. Kul pynt! Koselig hverdagspynt, synes jeg.

    SvarSlett
  2. It is so ncie! Love the little crocheted ornament so much!
    Thanks for sharing! It's fun to see new ideas for Holiday decoration!

    SvarSlett
  3. Hei, du!
    Det var eit slikt krus du ville eg skulle kjøpe, ikkje sant? Med raude blomster på?

    SvarSlett
  4. Ja, eit mønster eg ikkje har frå før.

    SvarSlett
  5. Så fin pynt, og artig at den matchar krusa dine :)

    Gry

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails