søndag 10. august 2008

Snopestoff

Eg har handla litt stoff i Japan igjen. nuno3

Kan nesten høyrest litt suspekt ut det her - å handle stoff i utlandet... Men det er altså tekstilar eg held meg til :)

Og så er det veldig kjekt å få pakkar i posten - sjølv om det er pakkar eg har ordna sjølv...

nuno1nuno2

Og frå nuno+ kjøper eg stoff som er litt spesielle og som eg brukar lite av om gongen. Altså snopestoff. 

nuno4   nuno5 nuno6 nuno7 nuno8 nuno9 

New fabrics from nuno+ in Japan. Mmmm... what shall I make with these?

5 kommentarer:

  1. Herleg augesnop! :) Jammen er det kjekt med netthandel!

    Ha ein god måndag!

    Haust/Posidriv

    SvarSlett
  2. Japanske stoff er helt topp, og dine er kjempefine.

    SvarSlett
  3. Nydeleg stoff! Må kikke inn hit...Takk for tipset:0)

    SvarSlett
  4. Nyydlig!
    Er det julegavene til tantebarna som skal kreerast?

    SvarSlett
  5. SKal ikkje sjå bort i frå at det kanskje blir litt julegåver av dette, men så langt har eg ikkje tenkt endå...

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails